Четвер, 13.12.2018, 18:23

Пулинський професіний ліцей

Меню сайту
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 67
Статистика
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Друзі сайту

План роботи Учнівської Республіки Червоноармійського професійного ліцею на 2017-2018 н.р.

ВЕРЕСЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання учнівської Республіки Представник Голови - заступник
2 Розподіл обов’язків між членами республіки Представник Голови - заступник
3 Ознайомлення членів Республіки з Положенням про органи учнівського самоврядування Голова Ради учнівської республіки
Соціальний педагог
4 Обговорення змісту завдань навчально-виховного процесу Голова Ради учнівської республіки
5 Організація змагання серед учнівських груп за результатами навчання 2017-2018 н.р. Голова навчальної комісії
6 Залучення учнів до гурткової  роботи Голова комісії культури та відпочинку
7 Загальноліцейна лінійка «Здравствуй, ліцей!» Голова комісії культури та відпочинку
8 Вибори  головиУчнівської Республіки Соціальний педагог
9 Провести тренінг «Крок на зустріч» Соціальний педагог

ЖОВТЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представнтк Голови – заступник
2 Проведення заходів до 54-річчя ліцею Голова комісії культури та відпочинку
3 Обговогрення вимог дотримання санітарного стану у навчальних кабінетах, їдальні, гкртожитку, території ліцею та порядок чергування груп Голова трудової комісії,  голова Рада гуртожитку
4 Рейд-перевірка «Ні- запізненням»  Голова навчальної комісії голова Ради гуртожитку
5 Бесіди по групах «Знайомство  з карним та адміністративним кодексами України» Голова правової  комісії 
6 Загальноліцейна лінійка « права та обов’язки учнів» Голова правової  комісії 
7 Акція «Чисте довкілля» - прибирання територій ліцею, навчального господарства та території по вул.Незалежності в смт. Пулини. Голова правової  комісії 
8 Спортивні змагагання до Дня ліцею Голова комісії туризму та спорту
9 Проводити благодійні акції «Добро починається з тебе» в дитячих будинках, будинках дитини  в інтернатах для дітей з особливими потребами, геріатричниї закладах і т.д. Голова Ради учнівської республіки
Представник Голови - заступник

ЛИСТОПАД

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Обговорення  організації навчання та проживання в гуртожитку в зимовий період Голова Ради учнівської республуки
Представник Голови – заступник
3 Анкетування «Ми не куримо. А ти?» Голова інформаційної комісії, Голова ради гуртожитку
4 Воховна година до дня вшанування  пам’яті жертвам Голодомору Голова комісії культури та відпочинку
5 Тренінг для лідерів Учнівської Республіки Соціальний педагог
6 Осіння олімпіада з легкої атлетики Голова комісії туризму та спорту
7 Бесіди по групах «Твоє здоров’я» Голова комісії туризму та спорту
8 Розробка та розповсюдження соціальної реклами Голова інформаційної комісії
9 Провести брейн-ринг «Знай свої права та обов’язки» Голова правової комісії

ГРУДЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Всесвітній день боротьби зі СНІДом, виховні години, втавка плакатів Голова комісії туризму та спорту
Голова старостату
3 Збір пропозицій на проведення новорічної дискотеки Голова комісії культури та відпочинку
Голова старостату
4 Організація новорічного свята, дискотека Голова комісії культури та відпочинку
Голова Ради гуртожитку
5 Свято для учнів «Ось і прийшов Миколай» Голова комісії культури та відпочинку
Голова Ради гуртожитку
6 Виставка стінгазет «Новорічні та різдвяні свята» Голова інформаційної комісії
7 Провести місячник пропаганди здорового способу життя : «Ми за здоровий спосіб життя» Голова Ради учнівської республіки
Голова Ради гуртожитку
8 В день самоврядування провести акцію у всіх навчальних закладах « Я- викладач» -7 грудня Голова Ради учнівської республіки
Голова Ради гуртожитку
Голова старостату
9 Провести тренінг «Закони лідерства» Соціальний педагог

СІЧЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Загальноліцейна лінійка, присвячена до Дня Соборності України Голова інформаційної комісії
Голова правової комісії
3 Бесіди по групах «Бережи своє майно від пожеж» Віце-президент
Міністр прес-центру
4 Підсумки роботи Республіки за I семестр Голова
5 Свято «День іменинника»  Голова комісії культури та відпочинку
Голова Ради гуртожитку
6 Налагодити комунікативний простір між ПТНЗ області : відкрити сторінки в соціальних мережах, на сайтах ПТНЗ Голова інформаційної комісії

ЛЮТИЙ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Підготовка до вечора «Країна кохання» Голова комісії культури та відпочинку
Голова Ради гуртожитку
3 Пошта кохання  Голова інформаційної комісії
4 Конкурс «Правовий брейн-ринг» Голова правової комісії
5 Виховні години «Небесна Сотня – Герої України», «День виводу військ з Афганістану» Голова правової комісії
6 Спортивні змагання « Турнір з шашок» Голова комісії туризму та спорту 
Голова Ради гуртожитку
7 Створити « Євроклуб» та налагодити зв’язки з європейськими країнами та країнами ближнього та далекого зарубіжжя Голова інформаційної комісії
8 Провести тренінг « Ораторське мистецтво» Соціальний педагог

БЕРЕЗЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Загальноліцейний конкурс «А нумо, дівчата!» Голова комісії культури та відпочинку
Голова Ради гуртожитку
3 Інтелектуальний марафон Голова навчальної комісії 
4 Круглий стіл «Обмін досвідом роботи старост II та III курсів» Голова старостату
5 Тренінг «Лідерство. Робота в команді» Соціальний педагог
6 Дотримання санітарного стану у навчальних кабінетах, їдальні,гуртожитку,території ліцею Голова трудової комісії
Голова Ради гуртожитку
7 Провести конкурс стіннівок, фоторепортажів ПТНЗ на тему: 
«Навчальний заклад очима лідера»
Голови всіх комісій
Голова Ради гуртожитку
Голова старостату
Соціальний педагог

 КВІТЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови - заступник
2 Акція «Ветеран живе поруч» - надання допомоги ветеранам ліцею Голова старостату
Голова Ради гуртожитку
Соціальний педагог
3 Мітинг-реквієм «Пустине місто» Голова комісії культури та відпочинку
4 Свято «Весна прийшла» Голова комісії культури та відпочинку
5 Проведення місячника пропаганди професій та завдання по профорієнтаційній роботі серед учнів шкіл району Представник Голови – заступник
Голова інформаційної комісії Соціальний педагог
6 Спортивні заходи «Покажи, на що здатен» Голова комісії туризму та спорту
Голова Ради гуртожитку
7 Організація упорядкування могил загиблих воїнів та міського кладовища Голова трудової комісії
8 Провести екологічну акцію «Посади дерево» - посадка дерев, кущів на території ліцею та допомога лісгоспу в посадці зелених насаджень Голова трудової комісії
9 Провести акцію «За чисте довкілля» - прибирання територій ліцею, навчального господарства та території по вул. Незалежності  та частини дороги до смт. Пулини Голова трудової комісії
10 Провести місячник пропаганди здорового способу життя; «Поміняй цигарку на цукерку» Голова Ради учнівської республіки
Голова Ради гуртожитку
11 Провести зустрічі з видатними спортсменами; «Вони є прикладом» Голова комісіїтуризму та спорту

 ТРАВЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови – заступник
2 Проведення місячника трудового виховання Голова трудової комісії
3 Заходи до святкування 73-річчя Дня Перемоги Голова ради учнівської республіки
4 Рейд-перевірка на  краще збереження ліцейного майна Голова старостату
Старостат
Голова Ради гуртожитку
5 Бесіди по групах «Поведінка на воді» Голова комісії туризму та спорту
6 Провести військово-спортивну гру «Зірниця» Голова комісії туризму та спорту
7 Прийняти участь у факельному поході до свята Перемоги Голова трудової комісії
8 Провести акцію « За чисте довкілля»  

 ЧЕРВЕНЬ

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організаційне засідання Учнівської Республіки Представник Голови - заступник
2 Організація проведення екскурсії за межі області та роботи літніх трудових загонів Голова комісії туризму та спорту
3 Проведення випускного свята Голова комісії культури  та відпочинку
4 Підсумки змагання серед учнівських груп за результатами навчання у 2017-2018 н.р. Голова навчальної комісі
5 Розробка та розповсюдження соціальної реклами Голова інформаційної комісії
Соціальний педагог
6 Конкурс стінгазет «Побажання випускникам» Голова інформаційної комісії
7 Провести похід для лідерів «Чисті береги» Голова трудової комісії
8 Підбиття підсумків роботи Учнівської Республіки за рік Голова Ради учнівської республіки
9 Провести тренінг «Вміння переконувати та вести за собою» Соціальний педагог

 ПОСТІЙНО

№ п/п Зміст роботи Відповідальний
1 Організувати роботу школи лідерів «Лідерами не народжуються, а ними стають» Соціальний педагог
2 Забезпечити роботу у вечірній час учнівських кінозалів Голова Ради гуртожитку
Виховіатель
3 З метою підтримки правопорядку в гуртожитках, місцях організації дозвілля молоді та біля пам’ятних місць спільно з правоохоронними органами організувати добровільні дружини з числа повнолітніх учнів Голова правової комісії
Майстри в/н груп
4 Налагодити співпрацю з благодійними фондами: обласне відділення Дитячого фонду України, фонд «Милосердя» , «Допоможи – це просто» та інші. Соціальний педагог
5 Створити центри «Я - людина» та волонтерські загони. Соціальний педагог
6 Допомагати ветеранам ліцею та запрошувати їх до участі у заходах ліцею Голова Ради учнівської республіки
Представник Голови – заступник
7 Забеспечити участь лідерів учнівського самоврядування в роботі стипендіальних комісій, педагогічних рад, профілактики правопорушень, журі професійних, творчих конкурсів та змагань. Заступник директора

 

Методи гри  ігрового тренінгу.

  • Гра – самостійний і законний для учнів, дуже важливий вид їхньої діяльності. Гра виявляє знання, інтелектуальні сили. Вона показує рівень організаторських здібностей учнів, розкриває творчий потенціал кожного учня.
  • Методи театралізації. Дозвілля учнів має нескінченну безліч сюжетів і соціальних ролей. Метод театралізації реалізується через особливий словник спілкування, обряди, ритуали. Театралізація знайомить учнів з різноманітними сюжетами життя.
  • Метод змагання. Змагання – внутрішня „пружина” розкручування творчих сил, стимулювання до пошуку, відкриття, перемог над собою.
  • Метод рівноправного духовного контакту. Він заснований на спільній діяльності дітей і дорослих „на рівних”. Педагоги-організатори, соціальні педагоги, учні – рівноправні члени шкільного клубу, драмгуртка, творчих об’єднань, заснованих на демократичному, гуманізованому спілкуванні.
  • Методи ситуацій, що виховують, тобто покликаних до життя процедур, самореалізації, довіри, уявної довіри, недовіри, організованого успіху та ін. Ситуація, яка виховує, – це ситуація що спеціально створюється вихователем.
  • Імпровізація – дія, не усвідомлена й не підготовлена заздалегідь, експромт. Імпровізація виводить на практичну й творчу заповзятливість. Мистецтво імпровізації – це породження спокуси творчого зусилля. Імпровізація базується на синдромі наслідування з привнесенням свого авторського початку.

Масові, групові та індивідуальні форми виховної роботи

У педагогічній літературі прийнята така класифікація форм організації виховання, в основу якої покладено кількість учнів, які беруть участь у виховному заході. Розрізняють масові, групові та індивідуальні форми. До масових форм роботи лідери самоврядування відносять : тематичні вечори, вечори запитань і відповідей, конференції, тижні різних предметів, зустрічі з видатними людьми, огляди, конкурси, олімпіади, туризм, фестивалі, виставки стінної преси тощо.

Масові форми роботи. Найпоширеніші форми масової виховної роботи — це читацькі конференції, вечори, зустрічі, кінофестивалі.

Читацька конференція — важливий засіб пропагування художньої та науково-популярної літератури серед учнів. Конференція допомагає учням глибоко зрозуміти зміст та образи твору, особливості мови та стилю, більше знати про особистість письменника, дати правильну естетичну оцінку подіям, описаним у творі. Структура проведення читацької конференції залежить від теми, групи.

Тематичні вечори – присвячуються суспільно-політичним подіям, державним святам, пам'ятним і знаменним датам у житті народів України. Цінність тематичного вечора полягає в тому, що в його підготовці та проведенні беруть участь самі учні, вони проявляють ініціативу, самостійність, ерудованість у виборі теми, запрошують гостей, оформляють приміщення, готують книжкові виставки, художню самодіяльність, підбирають кінофільми тощо.

Вечори запитань і відповідей — одна з ефективних форм організації виховання учнів, це цікавий і живий засіб роз'яснення школярам різноманітних питань внутрішнього і міжнародного життя України, виробництва, науки, техніки, культури, спорту, явищ природи.

Сократівські бесіди — колективні роздуми над життєво важливою світоглядницькою проблемою. Сократ пропонував учням систему запитань, послідовні відповіді на які приводили до істини. Запитання для обговорення також можна взяти з бесід Сократа (Платон. Твори. Т. II) та з сучасного життя. Ось декілька з них:

— Хто отримує більше задоволення: той, кому роблять добро, чи той, хто його робить?

— Що краще: синиця в руці чи журавель у небі?

— Чи позбавляє дисципліна свободи?

— Чи добре живеться тому, у кого є все, що він хоче?

— Їсти, щоб жити, чи жити, щоб їсти?

— Ким бути гірше: тираном, чи тим, кого тиранять?

На початку сократівської бесіди проводиться розминка, учням пропонуються жартівливі вправи, цим самим задається хороший настрій. Коли емоційна напруга досягає найвищого рівня, бесіду слід завершити, щоб учні не перевтомилися. Найкращий варіант фіналу — письмові твори про свою думку з обговорюваної проблеми. Учитель або педагог-організатор аналізує ці роботи і повідомляє дітям свою думку.

Сократівські бесіди не потрібно проводити часто, зате постійно і регулярно. Це сприятиме виробленню в учнів звичку аналізувати життєво важливі проблеми. При проведенні сократівських бесід бажано використовувати музичний фон, репродукції картин, фрагменти з творів художньої літератури.

Відкритий мікрофон — це форма публіцистичної діяльності учнів у школі. Звичайно учні критикують негативні сторони життя школи, розмірковують над життєво важливими проблемами. Теми виступів можуть бути сформульовані таким чином: "Що я хочу сказати...", "Чому в мене болить душа", "Увага, проблема", "Прошу слова". Виступи можуть бути побудовані за схемою: "Теза — аргумент — ілюстрація". Для організації відкритого мікрофона створюється робоча група, яка бере на себе організаційну, технічну та естетичну підготовки, встановлює кількість ораторів, забезпечує тишу під час виступів.

Публічні лекції – це лекції для школярів, на яких присутні вчителі, іноді батьки. Вони тривають 15 – 20 хв. і проводиться під час великої перерви. Щоб зацікавити слухачів, лекція повинна бути інформаційно-насиченою, з яскравими прикладами, впливати на настрій слухачів, мати продумане оформлення. Тематика лекцій може бути найрізноманітнішою: "Людина і природа", "Людина і краса", "Людина і гроші", "Людина і одяг", "Людина і мода", "Людина і мистецтво", "Життя і смерть" та інші. Публічна лекція — це завжди узагальнена інформація наукового, філософського плану, вона розвиває мислення учнів, учить замислюватися над проблемами життя, філософськи їх обмірковувати. Корисно періодично вносити елементи новизни в зміст, методику проведення й оформлення лекцій.

Групові форми роботи — це клуби, гуртки, екскурсії, походи, класні виховні години тощо. Найбільш дієвою і популярною формою позакласної виховної роботи є клуб.

Клуб у школі – це об'єднання учнів за інтересами на добровільних засадах, яке здійснює різноманітну творчу діяльність, має певну структуру і орган самоврядування.

Виховний процес у сучасній школі неможливо уявити собі без включення учнів до клубної діяльність, що організовуються на добровільних засадах з урахуванням інтересів і потреб дітей. Вона створює умови для розвитку творчих здібностей, для спілкування, самовираження і самоствердження школярів, надає їм можливості для відпочинку та задоволення своїх гедоністичних потреб.

Перша ознака клубу – добровільність входження до об'єднання. Клубне об'єднання характеризується загальнодоступністю його для будь-якого члена шкільного колективу. Не можна обмежувати доступ до клубу учням, які мають низьку успішність, порушують дисципліну; недопустимий конкурснмй прийом в об'єднання.

Загальнодоступність занять для всіх бажаючих визначає самодіяльний характер організації клубного об'єднання і демократичний стиль його життєдіяльності, засновані на свободі вибору занять.

Діяльність шкільних клубних об'єднань спрямована не стільки на результат, скільки на процес, що приносить задоволення його учасникам.

Найважливіші функції клубу:

  • Стимулювання суспільної активності шляхом організації дозвіллєвої діяльності великих мас людей.
  • Розвиток соціально-культурної творчості.
  • Широке спілкування в результаті спільної діяльності.
  • Забезпечення культурного відпочинку й розваг.

Діяльність клубів та об'єднань за інтересами

За тематичною спрямованістю клуби бувають економічні, історичні, політичні, культурологічні, світоглядні, народознавчі, юридичні, інформаційні, відео-клуби. Розглянемо особливості діяльності деяких клубів.

Екологічні клуби. Членом клубу може бути кожен, хто не б